Monday, January 30, 2012

MEIK KÜPSELE NAHALE

Hei-hei!

Tegin küpse naha ja heleda suitsusilma meigi ühes.

Ainuke erinevus, mida peaks järgima kortsude puhul, on tooted, mida kasutad.
Nagu videos räägin, siis tooted peaksid olema kerge koostisega ja soovitavalt matid. Värvid tagasihoidlikumad ning suurt tähelepanu tuleb pöörata nahahooldusele. Nahk peab olema niisutatud! Mitte kasutada matistavaid aluskreeme, mis teevad naha liialt kuivaks ega kreemjaid tooteid nagu põsepuna ja lauvärvid, mis kogunevad kortsudesse.




Kasutatud tooted:
Jumestuskreem............. Make Up For Ever HD Foundation
Peitekreem................ L'Oreal Touche Magique
Puuder.................... Artdeco Fixing Powder for rub- and waterproof camouflage
Põsepuna.................. MAC Mineralize Blush: Utterly Game
Päikesepuuder............. Artdeco Puudripärlid mineraalidega
Silmapliiats.............. Artdeco: 11
Lauvärvid................. Artdeco: 512, 551, 527, 6
Ripsmetush................ Too Faced Size Queen Mascara
Huulepliiats.............. NYX: 824 Orange
Huulepulk................. Maybelline: 515 Coral Crush

Andke teada oma soovidest, millist meiki tahate näha või millistest toodetest kuulda. Like'ige ja share'ige www.facebook.com/houseofanneken ning suscribe'ge seda lehte siin. Tänud toetuse eest :)

5 comments:

  1. piltide pealt super meik ja nii kena huulevärv!!!ma tean et kui silmapliiatsiga teha joont siis ei tohiks silma välja poole tirida(nu saad aru mis ma mõtlen eks) aga vahest pliiats ei taha peale jääda ja siis peab tõmbama...mida ma siis teen:)?!jah yks asi on uus pehme pliiats osta aga mulle meeldib mu make up storeõi pruun silmapliiats:)
    Ja tahaks näha mingit kihvti meiki millega peole minna:)
    cheers

    ReplyDelete
  2. sa võiksid järjest näidata neid ajastumeike, sest oleks ju huvitav teada, kuidas neid tehakse.
    Ja siis tutvusta tooteid ja vahendeid ja räägi kõigest mida sa teada oled saanud :)

    ReplyDelete
  3. Supp... Kui sa tead, et ei tohi silmanahka venitada, siis miks sa seda teed :D Lase sellest pliiatsist lahti ja osta uus! Odavad ja väga head kreemjad pliiatsid on Artdeco: soft eyeliner waterproof, mida minagi kasutan :)

    ReplyDelete
  4. sest ma ytlesin et mulle meeldib see mis mul on....vaene üliõpilane nagu ma olen....muud moodi ei saa ilusat joont kui silma hästi natuke venitada, ära mõtle et ma ennast kiliks tõmban see hetk:D:D

    ReplyDelete
  5. Kust te Makeup Forever HD jumestuskreemi ostsite?

    ReplyDelete