Monday, January 23, 2012

TAGASISIDE

Tsauka!

Vastan ruttu küsimustele, mida olete esitanud...

The Balm tooteid Eestis müüb I.L.U pood, mis asub muuhulgas Roccal Al Mare keskuses, Ülemiste keskuses, Tallinna Kaubamajas ja vist ka Kristiine keskuses.

Burt's Bees (www.burtsbees.com) tooteid ei müüda Eestis, küll saab neid tellida Ebay.com ja Amazon.com ... aga ... tean, et kõiki tooteid nendelt lehtedelt Eestisse ei toimetata. Ma ei saa kontrollida ka kuna minu account on USA aadressiga. Kui sa neid tellida ei saa ning juhul, kui midagi neilt väga-väga tahad, siis võib need minu aadressile tellida ning ma saadan need Eestisse edasi :)

Neutrogena veekindlat silmameigi eemaldajat võib vabalt kasutada ka tavalise meigi eemalduseks aga soovitati siin ka lihtsalt oliivõliga proovida. See sul kindlasti kodus olemas ja tuleb odavam :)

Kui lauvärv koguneb päeva jooksul nahavagudesse (mis juhtub ka minul tänu rasusele nahale), siis soovitan kasutada silmadele mõeldud meigialuskreemi ehk primerit. Mul on Urban Decay 'Eden', mis on matistava toimega. Kuna ta on suht hele, siis kanna seda puhtale nahale väga natukene. Vaata, et ta vagudesse ei kogune kuna kuivab väga ruttu ja tee silmameik nagu tavaliselt.

Meiginippe üle 50 aastastele õpetan kas järgmine või ülejärgmine nädal!

Ja koolist räägin ka varsti. Teen pilte juurde, siis huvitavam ;)


TEGIN FACEBOOKI KA OMA LEHE 'HOUSE OF ANNEKEN', KUS ON KÕIK MEIGID, MIDA KOOLIS ÕPIN, ÜLEVAL!
SEAL SAAB JÄLGIDA, MILLEGA IGA PÄEV TEGELEN. LIKE'IGE JA SHARE'IGE JA SUPPORTIGE :)

Tänud!

5 comments:

  1. Burt's Bees asju müüakse nt Lätis Alfa keskuses :)

    ReplyDelete
  2. Tere Anneken! Õpeta kuidas saab sellisest asjast lahti, et alati vaatan ennast piltide(fotode) pealt siis mu nägu läigib. Otsaesine ja põsed. Olen kasutanud ka matistavat aluskreemi, aga ikkagi läigib, mida teha? Muidu oled tubli ja tore vaadata ja õpetust saada su meigikoolist. tervitades Aigi

    ReplyDelete
  3. ma proovin järgmisena oliiviõli...hetkel avastasin etvaseliin võtab ka hästi...aga see eelmine meiegieemaldus vahend mis mul oli ja on ikka tõeline crap!:)never again ei osta ma seda ja loodan et hakkan ainult oliiviõli kasutama juhul kui sobib ja meeldib.seega thanks info eest.

    ReplyDelete
  4. Aigi, mul on sama probleem!!! Kui sa juba kasutad matistavat aluskreemi ja ma oletan, et ka puudrit? Siis meigiga rohkem teha ei annagi(pead nägu puuderdama iga natukese aja tagant). Puudrina kasuta tolmpuudrit, see imab rasu rohkem, kui kivipuuder... Osta endale rasuimavad paberid kotti, need on spetsiaalselt selleks mõeldud, et meigitud nahalt rasu eemaldada. Võid proovida ka tavaliste salvrätikutega, mis on pehmemate killast. Siis on Lumenel matistav meigialuskreem, mida võid veel meigi peale natuke lisada ja see tõmbab naha natukeseks ajaks matiks. Aga seda ei sa mitu korda teha... Põhimõtteliselt algab asi nahahooldusest. Sa pead oma tooted üle vaatama ja soovitaksin ka kosmeetikut külastada! Nahk eritab rasu selleks, et seda kaitsta ja niisutada. Isegi, kui sul on tõeliselt suurepooriline näonahk, saab alati õigete toodetega asja parandada :)

    ReplyDelete
  5. Burt's beesi asju müüakse ka Kaubamaja ilumaailmas:).

    ReplyDelete